The Reason Behind My Trip to Japan~! Kawaii Leader!!

April 18, 2013

And I swear I was freaking 98klfhajhfuseh@#%SFS25 when I knew I could come again to Japan!!
THIS SOON!!!

*pulls hair*


and what's more shocking is that





the main highlight and purpose of this trip is . . . . .







*drum rolls*







errrr















errrrrrrrr..............















I AM GOING TO WALK ON KAWAII MATSURI RUNWAY SHOW!!!!! 


















*dies of a heart attack*








*gets stoned by haters*










*dies for good*








T_____________________T








How could you believe it!! ME NEITHER!!
I mean, ME??? Just a random blogger from Indonesia, and never dream to be a model [I only wish to be HYDE and GACKT's wife wtf] can walk on a runway show??


More over it's JAPAN SCALE LA PLS!!!
IT'S NOT A RANDOM FASHION SHOW!!!









It's where KYARI PAMYU PAMYU & TM REVOLUTION will appear as well!!

more famous artists and models are going to appear as well!! Such as SCANDAL, Nakagawa Shouko, etc!!


*inhales breath, exhales, slowly*






I must have used all my luck this year.. I also dunno how come it can be like that 
T_____________T





I am always ordinary la.. The only extraordinary thing on me is my blonde hair. Really. And it's only unique in Indo..
Dunno how come I am offered a chance to walk on a runway show, and more over, the first runway I am going to walk is KAWAII MATSURI

Japan scale...
Asia Pacific Scale...
Asia Scale



And I represent INDONESIA!!!!





*puts hand on shoulder, sings Indonesia Raya*
T____________T







So let me tell you the story in short. I received email from NHK last year and they're asking whether I would like to collaborate with them as Kawaii Leader. They want someone who loves Japan passionately and have influence to spread kawaii culture in the world. 


They pick some Leaders from different country as well, it will be 5 leaders at first
Here we are = 







That's why I tried my best to lose weight, and even do Radio Frequency Treatment frequently.. 
Because I want to look good on the runway show~!

Please la.. It's where I walk in front of thousands of japanese girls.. And I bring Indonesia name :x
Must look at least decent!!! ><




So here's the fresh pictures that I just took like hours ago =






She's Mio from Germany! She represents style of Fairy Kei! So her clothes are mostly very pastel-dreamy like~!


This one is Eva Cheung from Hong Kong! She represents Harajuku style with a mix of 80's!


This one is Kaila from Rainbowholic, Philliphines who's residing in Japan right now. She's into Kawaii  Lifestyle 


Last but not least, she's Marie from France and she represents Lolita~!



Sorry my make up is not full-complete look. I just did it in 10 minutes because a lot of stuffs happened T_T


Dont need to say but you know, that I am from Indonesia and I represent Gyaru style in this kawaii leader project!









All in all, I am very thankful for the opportunity that Kawaii.i gives to me!
I really thank Kishibe-san who worked hard so I can come again to Japan, and have a great experience..
I am sure I will have a lot of fun!!

And dont worry!!

I will blog again about my trip to japan!!! ENTIRELY~~~~!!! <3

Thank you Kawaii.i and NHK Kawaii International to invite me T_T
And yes, this project is for TV on NHK and it will be aired next month!
Will let you guys know the update more soon, now i am going to sleep because tomorrow's schedule is very hectic


Wish me, and Indonesia luck ^_^

You Might Also Like

76 comments

  1. I also dream to be Hyde's wife you know! hahaha good luck Indonesia. I'm so proud of you!

    ReplyDelete
  2. woww.. wish you luck.. Go go indonesiaaa :D

    ReplyDelete
  3. ok la i be the 2nd wife, u be the 3rd one hahaha
    Thank you so much for the support T_T

    ReplyDelete
  4. yesss.. let's make the world knows INDONESIA TwT

    ReplyDelete
  5. good luck stella... all the Indonesian should be proud of you ^_^ especially the japan lovers :)
    btw, still wondering why u don't change the new layout with the already fixed one.. xD the sidebar looks kinda messy :)

    ReplyDelete
  6. I saw your picture at Rainbowholic's FB page! Congratulations on this project! Ganbatte, ne! :-D :-D :-D


    dollyuuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wow congrats stella~ such a great achievement! Good luck for the fashion show and have fun!

    ReplyDelete
  8. OMG youre going to breathe the same air as Pamyurin and Takanori asfdgas$%^@$R&.
    Really if you meet hyde or gackt there I dont know i should hate you or love you T_T Mega envy laaah! lol just kidding. Btw I heard a rumor that Gackt is going to have a concert here, OMG o_o *dies*
    Anyway congrats on your achievement!! And good luck for your fashion show! Do the best ok? :)

    ReplyDelete
  9. sumpah cece pengen nyemplung ke laut dengernya, you are a really really lucky lady
    congrats ya cece, wish you luck #hugs ><

    ReplyDelete
  10. thank you T___T I wish to make indonesia more well known if this project's successful!

    I know, I've talked to the blog designer but she hasn't fixed it yet :(

    ReplyDelete
  11. oh thank you for coming all the way here~!! and thanks for the support! ^^

    ReplyDelete
  12. yea there are other projects as well but the main highlight is the fashion show lol

    ReplyDelete
  13. you love them? haha!! Eva from HK has met kyari before!!
    hate me, just hate me, i will hate someone who meets hyde and gackt too LOL kiddinggg~~


    haha yea i heard that too, let's just hope
    Yes! I will try my best to bring indonesia name nicely!

    ReplyDelete
  14. yes very lucky this year!!
    thank you for the support!

    ReplyDelete
  15. xD I'm anne.. your blog designer xD already sent it to u few days ago by FB message.. check it again please :D :D

    ReplyDelete
  16. eh really? sorry ive been so busy with all the stuffs for japan T_T ok ill check! just finished shower and gotta blow dry it first, tomorrow must wake up at 5 T_T only 5 hours left omg~~~!!

    ReplyDelete
  17. xD ok then.. take care.. hope u won't be sick like your previous trip in Japan :)

    ReplyDelete
  18. Congratulations! You're such a beautiful girl, I'm sure you will do fantastic on the runway!

    ReplyDelete
  19. OMG sooo envy.. congratsssss galll~~ u deserve it !! LOVEE U MUCHHHH...<3<3<3 best of luck for ur bright future!! so proudddd...

    ReplyDelete
  20. Congratulations! All you girls are adorable and I hope you all have good luck during the show!

    ReplyDelete
  21. Lauren renturquiseApril 19, 2013 at 1:47 AM

    Wooww!! Congrats and good luck :)

    ReplyDelete
  22. congratz stella..and have fun there..U can do it girl!!!!

    ReplyDelete
  23. Ahhh, amazing... Will be waiting for all your adventures! Wish you loads of luck, you're gorgeous

    ReplyDelete
  24. I'm happy for you ! ^^
    envy you get to see Eva & Kyary~ >_<

    Good luck on the runway ! <3

    ReplyDelete
  25. congratulation xD
    you're so lucky, I envy you
    i hope that i can get my luck, at least for my job tehee~

    ReplyDelete
  26. Congratsss Stell ;) take care yahh disanaaa ^______^ so happy for you too

    ReplyDelete
  27. Congratz ci stell ..
    Awwwww ..
    Rocking the world :P

    ReplyDelete
  28. Congrats and good luck dear ^^
    You are so amazing ..

    ReplyDelete
  29. congratulations, princess! :)
    and good luck too <3
    http://alexandragunawan.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Congrat Stel.. you not only bring Beauty Blogger from Indon but also our country.Proud of u, hope one day Om Deddy will interview you at Hitam Putih, as inspiration girl. God bless

    ReplyDelete
  31. Waawww so cool stell ^^ what a precious opportunityy
    Have fun there :*

    ReplyDelete
  32. COOOOOOOOOLLL...you go girl...make indonesia proud of you as kawaii girl...GANBATTE!!

    ReplyDelete
  33. woow congrats ya steel, hebaat *.* <3 <3 .
    soo proud of you ^^ .

    ReplyDelete
  34. i'm so prouddd of you, tel.. kyaaa kyaaa kyaa.. *suara fans* :p
    hihi.. ngeri lah mainannya skala jepang skrg, ntar plg k indo ud makin ga mau balas LINE akuuuuu ;_; ;_; ;_;
    huahahhaa..
    anyway good luck and enjoy your trip there, tel :* *hugs*

    ReplyDelete
  35. you're so pretty and congrats! and you're indo! high five ~ followed! ^^


    http://kaoririndayo.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Woah... this is huge! Good luck!! And I hope everything goes so so so well for you!!~

    ReplyDelete
  37. congratulations

    ReplyDelete
  38. asdfghjkl ci stella congratsssss !!! >.< hope the best for you ci !! goodluck ! :D

    ReplyDelete
  39. i'm so proud >_< good luck ka stella ♥

    titip salam sm kaila donk T_T

    ReplyDelete
  40. T___T but it's harajuku fashion, im more into shibuya.. so idk haha, a lil bit nervous!

    ReplyDelete
  41. T__T still dunno la about my future yet, very blur, but thank you for the support!

    ReplyDelete
  42. haha you know eva? eva's a little bit shy but she's cute!

    ReplyDelete
  43. yea it's kinda, heavy responsibility. . T_T;
    haha why om Deddy!!! but he's cool!

    ReplyDelete
  44. it is!! once in a lifetime probably

    ReplyDelete
  45. yea let's be kawaii together lol

    ReplyDelete
  46. belum hebattt >.< ini hoki aja ahhh XD;

    ReplyDelete
  47. T___T yea, usually it's tetangga sebelah yah wkwk..

    ReplyDelete
  48. iya pertama kali tapi aku sama skali bsa gak buka internet sharian di jepang, padet banget jadwalnya sampe mau makan aja di mobil T.T;

    ReplyDelete
  49. haha okay! I just taught Kaila how to massage eyes, she's so tired. everyone are T_T

    ReplyDelete
  50. ii cece stella itu sama kak kayla juga y

    ReplyDelete
  51. hahaha.. ya gituu deh.. LOL i'm supportt u tell.. GANBATTE!!!!! *\^__^/* *Cheer*

    ReplyDelete
  52. OMG I love EVA & KPP of course you too! :D

    http://imaginarymi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. WOOOOOOOOHHHHHHHHH STELLLAAAAA, I'M SO PROUD OF U!

    Good luck! So proud that they picked one from Indonesia :) This is something that u had never imagine before, I believe. But whoaaaaa, I'm about dying to read your post. Congratulations Stella!!!! XD
    http://www.oroppa.wordpress.com

    ReplyDelete
  54. hahaha.. kill who, me? lol
    thank you thank you T___T im trying my best to always promote indonesia. everytime i meet someone, i always say "im from indonesia, please come visit me, the food is very cheap and delicious" *___*


    awww thank you!!!
    im not sure i deserve this, but since im given this opportunity, ill try my best!!

    ReplyDelete
  55. T____T thank you!!
    yes i never imagined it.. i mean, even i dont dare to dream about it! T_T;

    ReplyDelete
  56. been following her for a while ! :D
    she do seem like the quiet type *_*

    ReplyDelete
  57. PROUD OF YOU, STELLA LEE :)))

    XoXo,
    JAFRA Indonesia
    twitter: @JAFRAindonesia
    FB: JAFRA Indonesia
    Blog: www.jafrabeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. You deserve to be Indonesia representative! produ produ very proud of you, hope more great opportunities come to you <3

    ReplyDelete
  59. You know Eva? Kyaa, I like her so much! I want have hair looks like Eva's hair.. And can you send my greeting to Eva Cheung? I will be grateful if you do it.. Thank you..

    ReplyDelete